Thursday 23 May 2013

tak payah dah tunggu 28 hb mei :(

2ww.. today is the end..
22 mei.. cik 'P' dtg dengan setianya, sama seperti bulan2 sebelumnya..
hmmm.. memang dh diduga seperti yang pernah aku cakap sebelum ni, tp ada sebahagian dr hati aku tetap menafikan. maka sebab itu aku masih berharap. but then today is the end..
the time not belong to me.. aku redha.. aku tahu ketentuan yang Allah SWT sediakan untuk aku lebih baik dr segalanya, aku yakin Allah SWT punya perancangan yang lebih baik untuk aku. aku sgt yakin! semangat aku x kan luntur. aku akan tetap usaha. x kan ada sesuatu yang kita hendak akan jatuh dr langit kan??

aku ingat nak rehat sekejap. malas nak continue appoinment LPPKN. aku ada urusan peribadi lain yang perlu aku uruskan. hal keluarga d kampung lebih penting dari segalanya, sama juga urusan rumahtanggaku. itu pon tanggungjawab yang Allah SWT berikan untuk aku. kalau tanggungjawab yang ini pon aku x dapat galas, macam mana aku bawa tanggungjawab yang lain kan?? Insyaallah.. aku x kan give up!

next progression will be update soon.. assalamualaikum..

2 comments:

  1. tabik dgn semangat awak..itulah semangat yg hrus ada pda stiap kita yg ttcians ni..moga kita smua trus tbah berusaha hingga tiba detik itu...

    ReplyDelete
  2. tima kasih mama munif,
    memang tempoh berTTC ni byk dugaannya, yang penting kita kena pandai main peranan. x nak hanyut dgn godaan syaitan yg cuba hanyutkan kita. yang penting kita kena kuat! hoOyeaahh!! org yg berusaha pasti ada dpt hasilnya kan?? ^_^

    ReplyDelete