Saturday 16 February 2013

sambungan title "call balik"

opss.. sorry... hehe.. sebenarnya citer utk tajuk tu x habis lg. tapi sebab dah taip sekerat n x nak taip lagi so post je la.. 'distract management' ?? guaner tu? alah biasa je pon cuma bunyi je cam advance padahal tu teknik utk alihkan perhatian aku yang asik berpaling ke jam (tunggu jam 1030pg). utk elakkan aku tertido dan sampai terbabas jam 1030pg tu, aku pon mula la wat2 sibok. kemas rumah (walaupon dh kemas mlm td), basuh kain (sental lama2), cuci toilet, dan last sekali g nek motor pusing2 taman.. akhirnya sampai jugak la ke jam 1030pg...
aku pon tepon la LPPKN tu..
1st call- lama gak la tunggu sambung dr operator tu, aku pon off call
2nd call- lama gak tunggu, sibok ler tu kan. x pe aku paham. baru nak kira lg dua kali bunyi tut2 x bersambut aku off call lg, tp nasib baik bersambut.
apa lagi aku pon berstory sakan la kt staff yg jawap tepon tu. walaupon story aku x habis lagi. Rasanya adalah dalam 45% terus staff tu dh dapat teka, "ooo.. yg husband nama az---- tu ea..", aku pon ape lg.. iye kn je lah.. hehe.. padahal dlm hati rasa nak gelak je, glamer jgak kitaorg 2 org nie.. hihihihih.. lepas tu staff tu sh tepon balik sbb nk discuss dlu sama ada blh dtg hari tu jgak atau hari lain.. stgh jam kemudian aku call balik, untung aku dpt masuk slot ptg. lepas waktu lunch, 2.45pm (hari jumaat). kalau x dpt hari tu jugak alamatnya terpaksa la ku cari cuti lagi. huhuhhu... tp staff tu siap warning lagi, "dtg awal tau" terasanya... huhuhu.. yela sape suh lambat ari tu, kn dh kne blacklisted.. tp ptg tu lambat jugak sampainya, kol 3ptg. nasib baik diaorg layan je.. ni gara2 kwn2 laki aku ler dtg singgah rumah, kononnye nak lepak. nasib baik kitaorg ade appoinment. hehe..
lama jugak la menunggu utk d panggil, dr jam 3 sampai 4.30 baru d panggil. sampaikan aku igt mesti diaorg x de slot, mana x nye siap ade staff sorng tu dh galas beg nak balik dh.. huhu.. akhirnya selesai jugak.. kejap je pon x sampai 5 minit penerangan oleh staff tu, dan aku simpulkn next appoinment kena tunggu hari period yg 1st baru leyh call balik utk dptkn appoinment seterusnya.. maka, pulanglah kami berdua ke sarang... sekian.. hehehe..

No comments:

Post a Comment