Tuesday 12 February 2013

2 hari selepas Gong Xi fa chai

hari ahad n isnin jalan raya lengang gila, syok je hari2 bwk kete. nak g keje pon sonang, x de nyer nak bawak cermat lagi dah. almaklumla jln kosong kn, drift je la jawapnya.. hehe.. padahal my Husband dh warning siap2 sebelum kuar tu, "bwk kete tu hati2 ye syg" aku pon jawab "oke" padahal  dlm hati, kalau bawak slow2 lambat ler sampai tmpt keje. huhu.. visi aku "biar ler bwk laju pon asalkan cermat" hehe.. (still nak menangkn aku jgak kn?) n Alhamdulillah sampai skrg aku still bernafas..
Tapi hari ni, semua itu sudah tiada lagi.. jln raya dh semakin byk ngn kereta2, semua rakyat dh kembali ke KL. huhu.. nampak gayanya sok pg x de lagi lah aku nak drift2 ni, adusss... x mencabarnye nk bawak kete esok.. terpaksalah aku jd sopan di jalan raya, hehehe..
sepanjang dua hari lepas melaksanakn khidmat di tempat kerja(haha! skema kn?) byk betolla admission dr kecemasan. musim penyakit dh tiba da.. bertalu2 tepon wad berbunyi utk booking katil kat wad, gila jadinya team2 keje ptg. huhu.. yg bestnye tu semuap pesakit2 tu bangsa cina, semuanya dh warga emas. x de lak bangsa lain yang masuk wad. agaknya terlanggar pantang ler tu time raya, makan x ingat dunia la katakan.. tapi nak komen lebih pon kejam gak kn? ye lah, sakit n sihat tu kn anygerah tuhan yang esa, redha je la.. yg penting tugas tetap di laksanakan. hohoho! poyos plak..hihi..
apa skali pon, harap2 musim nie cepat berakhir.. amiin ya rabbal alamiin...

No comments:

Post a Comment