Saturday 16 February 2013

call balik..

semalam x nyempat nak wat entry sambung, ingatkn boleh ler curi masa tgh keje smlm tp banyak plak hal smlm.. huhu alamatnya terpaksalah continue pada hari ni walaupun dh terdelay...
jam baru 8pg tapi aku dh tergedik2 x tahan nak call LPPKN tu balik padahal dah pujuk hati malam tadi yg aku akan call jam 10.30pg je sbb aku paham kalau keje kt klinik ni, pg tersangatla sibuk.. so terpaksala aku but 'distract management'.. hehe..
15hb februari 2013- pagi2 lagi dah bangun.. padahal sebelum ni aku cukup liat nak bangun awal, kalau bangun pon bertahan 20 minit je pas tu berdengkur balik.. maybe sebab terlalu excited agaknya nak call LPPKN tu balik.. tengok jam baru 8pg, aduss lambat lagi nak ke jam 1030 tu. maka terpaksalah menggunakan 'distract management'

No comments:

Post a Comment