Saturday 9 February 2013

hmmm.. akhirnya ter post jgak.. hehe

Gong Xi Fa Chai to our malaysian especially chinese people!!
berdentum dentum dh area rumah aku malam nie, almaklumla sambut chinese new year kn. its oke, i x kisah pon walaupon bingit jgak la telinga aku ni haa..

sebenarnya dr dua hari lepas lg aku nak start post kn something kt blog yg aku baru create nie, tp.... aku sendiri pon x tahu nak post amende ( hahaha! poyos plak kn??) dan akhirnya malam nie da selamat la merasmikan post yg pertama. ceewaaahhh! klakar lak rasanya.

anyway i'm new here, please kawan2 bantu saya yer.. almaklumla, sy ni kn budak baru belajar.. hehe (walaupon 7 tahun lpas dh penah wat blog, tp seriously dh lupa!) rasanya cukupla stakat nie dulu utk my 1st entry, nak omong lebih2 dh x boley pikir dh.huhu. serangkap pantun ni khas utk blogger2 yg membaca entry aku ni, hehe..

dua tiga keping kad pengenalan,
kawan2, selamat berkenalan!
(versi jarjit dlm upin ipin)

No comments:

Post a Comment