Monday 4 March 2013

HSG

appoinment for today : xray HSG @ Tawakkal Hospital

aduss.. so nerbesss! sepatotnya semalam dh settle tp appoinment d tunda ke hari ni atas alasan doktor x de. takut ade, risau ade, macam2 lah! org kata macam ade kupu2/rama2 dlm perut. ehh.. yeke? tah la. yang pasti aku sgt gundah gulana ni... xpe2, pikir positive je... huhu..

set appoinment jam 1030am, prosedur ni aku nak buat kt Hospital Tawakkal. tempat yang aku x pernah pergi.huhu.. yang aku tau dekat dengan bulatan pahang. ari ni aku kuar awal sbb takut sampai lewat. ari tu dpt call dr staff hospital, utk reminder je.. tp dia dah siap warning awal2, tolong sampai awal yer sbb senang nk wat preparation. dh ler aku x penah tgok rupa hospital tu, belom kira jalan yang jam lagi.. memang kena kuar awal lah.. kalu x jumpa cmmn? call husband ler, dia tu umpama peta bergerak bg aku. sbb tu memang bidang kerja dia. hehehe..

bye2, nak ke hospital dah ni.. pray for me dear.. :)
tataaa....

No comments:

Post a Comment