Wednesday 12 June 2013

budak2 cuti sekolah, aku pon ikot sebok nak bercuti! keh keh keh

uiiihhhhhh!!! dah lama x online nie rasa macam banyak je citer yang nak di ceritakan. hmmmm.... nak start dari mana ek.
apa-apapon selamat bekerja kembali!!! setelah 10 hari menghabiskan cuti2 public holiday yang tertunggak. budak yang bercuti, aku pon ikut sebok je kan?? sabo je lah.. hehehe.. sebenarnya x de la kempunan sgt nak cuti time school break ni, tapi terpaksa. mengerah tenaga untuk berkenduri kendara semata- mata untuk wedding my cousin lah!
nak x nak terpaksa apply cuti. mak dari kampung dtg nak stay kat sini dlm 5 hari. aku plak dh boleh dikatakan tiap2 minggu ke rumah mak sedara aku ni untuk tolong wat kerja-kerja kawen anaknya. aku ni dh macam tunggak kenduri dh gamaknya. gara2 semua cousin aku ni lelaki n aku sorang je la anak sedara yang berjantina pompuan. hantaran 100% cap tangan aku. pergi berakad nikah muka aku. pergi hari bersanding sebelah pompuan muka aku jugak (bwk bunga telur). hari menyambut sebelah lelaki pon muka aku jugak! (as banker- tukang simpan duit tetamu bg) hahaha! pendek kata memang muka aku banyak lah masuk album untuk kenduri kali ni.
ikutkan rasa malas, x nak dh involve dlm kenduri kendara ni. penat weyhh! tapi memikirkan yang mak sedara aku ni x de anak pompuan terpaksa aku galas tanggungjawab ni. apa salahnya kan family sendiri.
yang penting semua dh settle. yeaaayyy!! back to normal life. back to current routine. and back to TTC.

No comments:

Post a Comment