Thursday 20 June 2013

aktiviti waktu cuti dulu..

nak citer! nak citer!! hehe.. memang aku selalu citer pon kan.. kepoh jer.. hak hak hak..
nak update sikit tentang aktiviti- aktiviti masa cuti  lepas. memang la sebok dengan aktiviti kenduri kendara tapi tetap dapat curik masa sikit untuk ruangan TTC ku..

x silap ader la dalam 2 hari aku berkampung di library PJ OldTown. huhu.. baik kan aku berstudy2 di Library di saat usia menginjak tua ni.  ingat student2 je ke yang berkampung di library tu, aku pon join skali okeh..

dh register jadi ahli pon, start bulan 4 x silap.  alang2 dh menjadi ahli ni aku gunakan lah kemudahan yang di sediakan, mengorek segala ilmu yang ada di situ.  dua hari cuti aku gunakan untuk  mengorek segala ilmu2  TTC especially tentang pemakanan. since aku pon dh decide and dh sedar tentang kepentingan pemakanan yang memberi effect utk journey TTC aku. lagi2 lah kalu yang membantu naikkan hormon progesteron aku ni

tak sangka la plak banyak jugak ilmu aku bawak balik, nak citer memang byk aku dapat tau memanglah panjang. dari segi pemakanan hinggalah supplement. kiranya aku bukan setakat study je tapi siap buat research tau. rugi plak x snap tajuk buku2 yang aku baca tu. huhu..

next time aku simpulkan apa yang patot di simpulkan. hehe..
sekarang nak balik rumah dulu sebab syif dah tamattt.. 
tatatata.... (^_^) yeayyy!! Home sweet Home!!

2 comments:

  1. Wah...rajinnya ke library... I dh lama x jejak kaki masuk lib... Huhuhuh

    ReplyDelete
  2. haha! asalnya jadi ahli untuk pinjam novel2 je, tapi lepas lama2 jadi member ni selalu plak pegi lepak2 kat situ. masa lapang banyak sgt.. hek hek hek..
    itu yg terjadi kisah study2 tur.. huhu

    ReplyDelete