Monday 15 April 2013

29 years old!!

hari ni birthday husband yng ke 29! x de pape yang aku buatkan utk nya.. hmm.. sedih. sebabnya aku tgh mogok! hahaha! (gelak jahat) nanti lah claim ek..
kalu nak d ikutkan dh 3 hari aku mrajok, dgn cara mogok cakap. maka dh 3 hari jugak la suara aku x berdendang kt rumah ni. balik keje je aku terus tido sampai maghrib baru bangun. masak + makan+ basuh baju+ kemas rumah, lepas solat isya tido balik. memang x kuar suar langsunglah. jimat suara aku. huh... jahatnyer lah kan.
bukan x nak berbaik tapi aku ni memang jenis degil and keras hati ++++ padahal husband aku puas gak la dok mujuk nih aku bagi suara aku kuar, mcm2 di tanya tapi silent mode kan jer..
#dasat ooo... hehe
adatla kan dalam rumahtangga kalu selisih faham sikit, touching2 skit..kn2..
harap2 esok aku oke sikitlah.. oh hatiku, kenapa lah keras sgt ni.. kesian kat husband aku.. huhu.

No comments:

Post a Comment