Tuesday 1 October 2013

ANTARA CARA LAIN YANG DIAMALKAN

dulu2 aku ada amalkan diet modification sikit lah, tapi kejap je bertahannya. last2 aku dh malasssss... adoii... penyakit malas memang susah ubatnya. so aku share sikit lah kot2 ade org2 tertentu nak try kan. hehe..
ramai yang suggestkn avocado, so aku try menda alah ni je lah.

ni namanya... ape yer.. hehe.. tah la, x tahu nak kasi nama apa. kuah tu bukan santan tau, tapi susu segar yg di campur sedikit gula. avocado tu potong ler ikut saiz yg disukai hati. rasanya memang YUMMYY!!! sedap bangattttt!!! ye lah avocado tu kan agak tawar rasanya. bila di makan dengan kuahnya yang lemak2 manis tu, memang sedaplah!!! mula2 cuba aku makan desert ni memang rasa lain macam sikit sebab first time makan avocado, tapi bila dh lama2 lidah pon dh serasi. rasanya sampai teringat2 kot!

yang keduanya...

memperkenalkan.... inilah dia avocado smoothie!! bukan A&W punya produk oke. gelas je A&W punya barang tapi isinya lain. heeee... ini sOdap jugaklah. cara buatnya pon lebih kurang jer. campakkan avocado + gula sikit+susu segar+ais hancur dalan blender and blendkan sampai jadi macam ais blended.
maka terhasillah AVOCADO SMOOTHIE
kalau korang nak try, dipersilakan..
avocado ni kan bagus untuk detox and membantu me-regulate hormon jugaklah.

No comments:

Post a Comment